نبایدفقط نیمه خالی لیوان را دید

نبایدفقط نیمه خالی لیوان را دید

نبایدفقط نیمه خالی لیوان را دید

به مناسبت دهه کرامت و به منظور تجلیل و قدر دانی از شهروندان همیار وقانونمدار که به موقع عوارضات خود را پرداخت نموده اند مراسم با شکوهی پنج شنبه شب در پارک داریون وبا حضور انبوه مردم برگزار گردید.

بعد از همایش کوه پیمایی و پیاده روی خانوادگی در منطقه کوههای بام فرهنگ شهردر زمستان 92این دومین برنامه فرهنگی است که به همت شورای پنجم  شهر شوشتر برگزار می گردد که نشاندهنده اهتمام وجدیت این شورا به مسائل فرهنگی  وتفریحی شهروندان بوده وپاسخی نیک به ندای مقام معظم رهبری در سال فرهنگ است  که جای تقدیروتشکر داشته ومی شود آن را به فال نیک گرفت.

آنچه مسلم است این که این گرهمایی های فرهنگی وعمومی که با حضوربا شکوه شهروندان  وبصورت حضوری وچهره به چهره برگزارمیگردد می تواند در جهت آموزش فرهنگ عمومی مردم مفیدبوده و آنان با حقوق شهروندی خویش بیشتر آشنا کند همچنین میتواند بستری با شد تا مسئولان کمبود ها وتنگناهای خود را در حوزه های مختلف بی پرده وصادقانه با مردم در میان گذارندودر این زمینه از مردم درخواست مشارکت وهمیاری وارائه طریق نمایند واین یکی ازبهترین روشها ست تا الفت قلوب یبشتر گردد ومواضع طرفین تلطیف گردد..

استمرار این گردهمایی هاالبته با برنامه ریزی دقیق تر وتبلیغات بیشترورفع کاستی های موجود وحضور بیشتروپر رنگ تر اعضای شورا شهرو دعوت از محترمین و متنفذین وسازمانهای مردم نهاد  در جمع بی ریا وصادقانه مردم میتواند تاثیرگذارتربوده   وبر غنای این محافل بیفزاید. .که در این زمینه نقش وجایگاه روابط عمومی شهرداری در گرفتن بازخورد های مردمی این محافل ومیزان رضایت مندی مردم ورفع نواقص وتشکیل اطاق فکر با با حضور صاحب نظران وکارشناسان فرهنگی در برنامه های آتی بسیار برجسته است.   

در آخر اینکه ضمن تقدیر وتشکر از کلیه دست اندر کاران که موجبات آفرینش لحظات خوشی  برای شهروندانرا

فراهم نمودند  به نظرمیرسد با توجه بضاعت مالی شورا وشهرداری اگر این مراسمات تجلیل از شهروندان وظیفه

شناس به مناسبت های مختلف تکرار شود ودر این راه دیگر ادارات ونهادها ،دست اندرکاران واسپانسرهای وافراد

خیر ونیکوکار را به همکاری وهمیاری خود دعوت کند به عنوان نمونه این تجلیل های نمادین میتوان با قدردانی

از طیف های مختلف  مردم مثل تقدیر از شهروندان نمونه در حوزه فضا سبز و محیط زیست ویا در حوزه بازیافت

پسماندوتفکیک زباله ویا تقدیر از خدمت رسانان به شهروندان مثل پزشکان وپرستاران و امداد گران مرکز

آوژانس و آتش نشانان وناجیان غریق حریم رودخانه ها ورفتگران و... ادامه یابد تافاصله ها کمتر شده در دراز مدت انشالله نتایج مطلوبتر آن را شاهد باشیم . 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: ديدگاههاي مدير وبلاگ
[ شنبه 15 شهريور 1393 ] [ 3:14 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]